Mil kartları ilə bir çox istiqamət üzrə nə qədər mil lazım olduğu haqqında buradan ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz: https://pshb.az/3T0KuTs
Biletlərin qiyməti, nə qədər mil lazım olduğu mövsümdən, tələbdən asılı olaraq dəyişə bilər.
Aşağıda qeyd olunan əməliyyatlara görə millər hesablanmır:
- ASAN Ödənişləri;
- Dəmir yolları - yüklərin və sərnişinlərin daşınması;
- Sərnişin daşıması - bərə daxil olmaqla şəhərətrafı və yerli nəqliyyat xidmətləri;
- Avtobus xətləri;
- Pul köçürmələri;
- Mənzil-kommunal xidmətləri;
- Tütün mağazalarından ödənişlər;
- ATM və POS-terminal vasitəsilə nağdlaşdırma əməliyyatları;
- Kredit ödənişi, hesaba mədaxil əməliyyatları, pul köçürmələri;
- Maliyyə insitutları üzrə ödənişlər;
- E-cüzdan balans artırma və digər maliyyə xidmətləri
- Xidmətlərə görə ödəniş - pul köçürmələri
- Kartdan karta pul köçürmələri (yerli və ölkəxarici köçürmələr);
- Hökümət lotereyaları üzrə ödənişlər;
- Qumar ödənişləri;
- At/Tazı yarışları üzrə ödənişlər;
- Xeyriyyə və sosial xidmətlər üzrə ödənişlər;
- Siyasi və dini təşkilatlar üzrə ödənişlər;
- Uşaq dəstəyi, aliment ödənişi də daxil olmaqla qanuni ödənişlər;
- Cərimələr, girov və istiqrazlar üzrə ödəmələr;
- Vergi ödənişləri;
- Poçt xidmətləri.
Ödənişdən sonra qazandığınız millər 15 gün ərzində hesabınıza köçürüləcək.
Topladığınız millər hesabınızda əks olunmadıqda *9123 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya və ya customer.care@pashabank.az ünvanına müraciət edə bilərsiniz.
Hesablanmış millərin köçürülməsi bank tərəfindən tranzaksiyaların emalı əsasında aparılır. Daha ətraflı məlumat üçün *9123 çağrı mərkəzimizlə əlaqə yarada bilərsiniz.
Mil balansınızı aşağıda göstərilən üsullarla izləyə bilərsiniz:
• “PAŞA Bank” mobil tətbiqi vasitəsilə: https://pshb.az/mobiltetbiq
• THY veb-saytından şəxsi kabinetə daxil olmaqla və ya THY mobil əlavəsindən: https://pshb.az/3CtdZXm
• Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət etməklə: *9123